Consells

TREU EL MÀXIM PROFIT A
LES TEVES PREPARACIONS

+ de 100 consells per al professional

En aquesta secció volem proporcionar-te idees, eines i solucions per fer-te més fàcil el teu dia a dia a la cuina.
A DEL MORAL Congelats el nostre compromís és estar sempre 100% al costat dels nostres clients, assessorant-los i
aportant més valor afegit als seus negocis. Esperem que els nostres consells siguin del teu interès!

FIDELITZANT CLIENTS I POTENCIANT VENDES: LA CLAU PER A L'ÈXIT EN LA RESTAURACIÓ

FIDELITZANT CLIENTS I POTENCIANT VENDES: LA CLAU PER A L'ÈXIT EN LA RESTAURACIÓ

Assessorament, Experiències, Formació, Marketing
En l'àmbit de la restauració, el secret per a un negoci pròsper no es limita només a...
136
EL MÀRQUETING DE FIDELITZACIÓ: UNA OPORTUNITAT PER LA RESTAURACIÓ

EL MÀRQUETING DE FIDELITZACIÓ: UNA OPORTUNITAT PER LA RESTAURACIÓ

Assessorament, Experiències, Marketing, Gestió, Formació
Atraure clients és una de les accions més indispensables d'un negoci i, en el cas de la majoria de restaurants, la fidelització és...
96
OFERTES I PROMOCIONS EN LA NOVA REVISTA DE TARDOR DE DEL MORAL

OFERTES I PROMOCIONS EN LA NOVA REVISTA DE TARDOR DE DEL MORAL

Marketing, Idees, Assessorament, Productes, Ingredients
La societat es troba en una situació excepcional i única. La crisi provocada per la Covid-19 ha canviat hàbits, costums i rutines, per tal de...
90
COM GESTIONAR LES RESERVES ONLINE DEL NOSTRE RESTAURANT

COM GESTIONAR LES RESERVES ONLINE DEL NOSTRE RESTAURANT

Formació, Assessorament, Gestió, Marketing, Nous negocis
El món digital és una realitat que cada dia que passa té un pes més imprescindible en...
89
COM PRESENTAR EL NOSTRE RESTAURANT A GOOGLE MY BUSINESS

COM PRESENTAR EL NOSTRE RESTAURANT A GOOGLE MY BUSINESS

Formació, Assessorament, Gestió, Marketing, Nous negocis
Avui en dia, sembla inimaginable pensar en una societat sense internet. La xarxa ens proporciona...
88
COM COMUNICAR EL SERVEI DE DELIVERY DEL NOSTRE RESTAURANT?

COM COMUNICAR EL SERVEI DE DELIVERY DEL NOSTRE RESTAURANT?

Tendències, Marketing, Assessorament, Nous negocis, Idees
Tan important és oferir un servei com saber-lo comunicar. En el món actual, qui no es fa visible...
83
LA MODA "CASUAL" ARRIBA A L'HOSTALERIA

LA MODA "CASUAL" ARRIBA A L'HOSTALERIA

Tendències, Marketing, Assessorament, Idees
Anar a un restaurant no és només fer un àpat fora de casa; també significa viure una experiència. I aquesta depèn de...
79
COM POSICIONAR A INTERNET EL NOSTRE RESTAURANT AMB BONES CRÍTIQUES?

COM POSICIONAR A INTERNET EL NOSTRE RESTAURANT AMB BONES CRÍTIQUES?

Marketing, Gestió, Assessorament, Tendències, Formació
Cada dia que passa, el món digital s'expandeix i ofereix constantment més possibilitats i solucions pels negocis...
77
CONSELLS PER GESTIONAR GRUPS AL TEU RESTAURANT

CONSELLS PER GESTIONAR GRUPS AL TEU RESTAURANT

Menú-Carta, Marketing, Assessorament, Costos, Idees
Una de les premisses bàsiques de la restauració és que els clients que queden satisfets del...
75
COM PREPARAR EL TEU RESTAURANT PEL NADAL?

COM PREPARAR EL TEU RESTAURANT PEL NADAL?

Menú-Carta, Assessorament, Marketing, Gestió, Costos
Arriba el Nadal, i això és sinònim de reunions i àpats amb familiars, amics i companys. Per l'hostaleria, es tracta de...
74
COM PREPARAR EL TEU RESTAURANT PEL FUTBOL?

COM PREPARAR EL TEU RESTAURANT PEL FUTBOL?

Menú-Carta, Marketing, Gestió, Productes, Assessorament
Si hi ha alguna cosa que mou masses i és capaç de paralitzar a tot un país és el futbol. Aquest mes, en el tram final de l'estiu, torna...
67
RESTAURANTS “TOP” A INSTAGRAM PER INSPIRAR-NOS

RESTAURANTS “TOP” A INSTAGRAM PER INSPIRAR-NOS

Marketing, Idees, Tendències, Experiències, Assessorament
És trendy el menjar bo i sa, els plats atractius i l’experiència vital d’alimentar-se. Instagram és una de les xarxes socials que està més de moda i...
66
QUÈ ÉS LA NOVA TENDÈNCIA DEL "FOOD JENGA"?

QUÈ ÉS LA NOVA TENDÈNCIA DEL "FOOD JENGA"?

Tendències, Marketing, Experiències, Assessorament, Idees
Amb el menjar no es juga… o sí? Precisament, la nova tendència foodie a Instagram desafia l’advertència tradicional que allunya l’oci i...
65
COM FIDELITZAR ELS CLIENTS AMB UNA BONA ATENCIÓ DE CARA AL PÚBLIC?

COM FIDELITZAR ELS CLIENTS AMB UNA BONA ATENCIÓ DE CARA AL PÚBLIC?

Marketing, Formació, Gestió, Assessorament, Idees
Un dels factors més determinants a l'hora de tornar a un restaurant (o no) és el tracte que hi hem rebut. El sector de la restauració treballa davant del públic i, per aquest motiu...
60
EL SERVEI A DOMICILI A GIRONA I PROVÍNCIA

EL SERVEI A DOMICILI A GIRONA I PROVÍNCIA

Tendències, Nous negocis, Marketing, Gestió, Formació
El servei de repartiment a domicili està en ple auge: segons un estudi de Kantar Worldpanel, un de cada tres espanyols afirma que sol·licita menjar per emportar o a domicili com a mínim...
57
ELS "SÈNIORS MIL·LENISTES": LA GENERACIÓ QUE MÉS CONSUMEIX

ELS "SÈNIORS MIL·LENISTES": LA GENERACIÓ QUE MÉS CONSUMEIX

Nous negocis, Gestió, Assessorament, Tendències, Marketing
Se’n parla molt poc, però els coneguts com a “Sèniors Mil·lenistes” (nascuts durant el Baby Boom, que actualment ja tenen la cinquantena) són un segment de població a tenir molt en compte pel...
56
COM TREURE EL MÀXIM RENDIMENT DE TRIPADVISOR

COM TREURE EL MÀXIM RENDIMENT DE TRIPADVISOR

Formació, Assessorament, Marketing, Gestió, Tendències
Internet i el món online ens ofereixen tot un seguit d’eines per captar i fidelitzar nous clients al nostre restaurant. Actualment, una de les eines més potents per tal de generar interès sobre...
52
MÀXIM CONTROL I RENDIBILITAT EN ELS MENÚS PER A GRUPS

MÀXIM CONTROL I RENDIBILITAT EN ELS MENÚS PER A GRUPS

Menú-Carta, Costos, Assessorament, Formació, Marketing
Els menús per a grups són una bona oportunitat pel nostre negoci per la font d’ingressos que representen i pel posicionament que ens poden donar...
51
BLACK FRIDAY AL MEU RESTAURANT? PER QUÈ NO?

BLACK FRIDAY AL MEU RESTAURANT? PER QUÈ NO?

Marketing, Formació, Assessorament, Idees, Menú-Carta
Fer promocions i ofertes és una bona manera de posicionar-nos com a establiment. Una bona promoció ens pot donar rendibilitat i comunicació, però cal que abans de llançar-nos a...
50
INSTAGRAM PER A RESTAURANTS

INSTAGRAM PER A RESTAURANTS

Marketing, Formació, Assessorament, Experiències, Tendències
El menjar entra pels ulls. I aquest és el principal motiu pel qual tots els restaurants haurien de tenir un compte d’instagram. Aquesta xarxa social ens permetrà comunicar el menjar que servim...
48
ENTRAR PELS ULLS: IDEES PER PRESENTAR POSTRES GELATS

ENTRAR PELS ULLS: IDEES PER PRESENTAR POSTRES GELATS

Idees, Receptes, Menú-Carta, Marketing, Productes
Els gelats són el postre estrella de l’estiu. Presentar-los de manera original i elegant és senzill, i si dediquem una estona a pensar bé aquesta presentació farem que les nostres postres guanyin valor. Us proposem...
40
COM OPTIMITZAR EL PERFIL DE FACEBOOK DEL TEU RESTAURANT?

COM OPTIMITZAR EL PERFIL DE FACEBOOK DEL TEU RESTAURANT?

Formació, Marketing, Assessorament, Tendències, Idees
Facebook s’ha convertit en la xarxa social més versàtil. El gran públic que té i les capacitats publicitàries i d’anàlisis de les que disposa fan que sigui una xarxa imprescindible per a...
34
COM MILLORAR LA VISIBILITAT ONLINE DEL TEU NEGOCI

COM MILLORAR LA VISIBILITAT ONLINE DEL TEU NEGOCI

Formació, Marketing, Assessorament, Tendències, Experiències
Estar present a internet i adequar-te al que volen els teus clients s’ha convertit en un fet imprescindible per a qualsevol negoci de restauració. Els nostres clients utilitzen cada vegada més...
32
AVANTATGES I CONVENIENTS DE TRIPADVISOR

AVANTATGES I CONVENIENTS DE TRIPADVISOR

Formació, Assessorament, Gestió, Tendències, Marketing
Tripadvisor s’ha convertit en una plataforma molt controvertida. La difícil regulació i el control dels comentaris xoca amb la llibertat de l’usuari de poder expressar lliurement la seva opinió i, poc a poc, apareixen moltes...
31
UN NADAL EXCEL·LENT PER AL TEU RESTAURANT

UN NADAL EXCEL·LENT PER AL TEU RESTAURANT

Assessorament, Marketing, Menú-Carta, Idees, Formació
El Nadal és una època clau per obtenir més clients i fidelitzar els que ja tenim. Amb una mica de planificació i decorant de forma adequada el teu local pots aconseguir...
29
LA IMPORTÀNCIA DE FIDELITZAR ELS CLIENTS

LA IMPORTÀNCIA DE FIDELITZAR ELS CLIENTS

Formació, Assessorament, Gestió, Marketing, Experiències
Oferir un bon servei tan a la sala com des de la cuina és molt important per a qualsevol negoci de restauració, però si sabem fidelitzar el client, cuidar al màxim les primeres visites i recordar els...
27
PER FIDELITZAR CLIENTS PERMET LA CÀRREGA DELS MÒBILS

PER FIDELITZAR CLIENTS PERMET LA CÀRREGA DELS MÒBILS

Marketing, Tendències, Assessorament, Idees
Avui en dia la descàrrega dels dispositius mòbils és molt freqüent, degut a la freqüència en què els utilitzem. És per això, que moltes vegades, els clients…
12
APROFITA EL FUTBOL PER INCREMENTAR LES VENDES

APROFITA EL FUTBOL PER INCREMENTAR LES VENDES

Gestió, Assessorament, Experiències, Idees, Marketing
Les retransmissions de partits de futbol en canals televisius privats i l’afició per aquestes, fan que gran part de la població assisteixi a bars i restaurants per veure partits...
11
TREU-LI PARTIT A LA CARTA!

TREU-LI PARTIT A LA CARTA!

Menú-Carta, Marketing, Idees, Productes, Formació
La carta és l’eina principal de marketing en qualsevol establiment, ja que és a través d’aquesta on el restaurador fa la proposta al client...
9
Importància de les xarxes socials dins el món de la restauració

Importància de les xarxes socials dins el món de la restauració

Formació, Assessorament, Marketing, Idees, Tendències
A Estats Units, més del 80% dels restaurants utilitzen les xarxes socials per impulsar els seus serveis, ja que una bona posició dins el món online ajuda a donar-se a conèixer...
8
ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING ON-LINE PER A LA HOSTELERIA

ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING ON-LINE PER A LA HOSTELERIA

Formació, Marketing, Assessorament, Tendències, Idees
L'objectiu del màrqueting on-line és arribar al major nombre possible de persones i atreure-les perquè gaudeixin dels nostres serveis. Cal saber...
5
ATRAU 'INFLUENCERS' AL TEU RESTAURANT

ATRAU 'INFLUENCERS' AL TEU RESTAURANT

Marketing, Tendències, Assessorament, Formació, Idees
Cada vegada són més els clients que després de visitar un restaurant i provar la seva carta decideixen fer una valoració en les seves xarxes socials generant un efecte demanda o…
4
EVITA QUE EL TEU COMMUNITY MANAGER ARRUÏNI EL TEU NEGOCI

EVITA QUE EL TEU COMMUNITY MANAGER ARRUÏNI EL TEU NEGOCI

Marketing, Tendències, Assessorament, Formació, Idees
El Community Manager és el responsable de l'acció del negoci en les xarxes socials, tasca que requereix rigor i no admet errors. Les xarxes socials són...
3