Promocions i incentius que creen valor
En termes de fidelització, està comprovat que les promocions o ofertes com ara reducció de preus per consumicions a determinades hores, moltes vegades no reporten prou beneficis. No obstant això, és interessant pel negoci considerar un sistema de punts que recompensi a aquells clients que us visitin sovint amb bonificacions o avantatges. Un exemple? un cafè gratuït cada 10 menús. Aquesta opció és assumible per molts negocis, i és la manera ideal per a recompensar la llarga relació entre client i restaurant. Si aquestes tècniques es duen a terme juntament amb un servei d'alta qualitat, s’aconseguirà el potencial de transformar clients esporàdics en visitants assidus.
El tracte personal: el detall que marca la diferència
En un món cada vegada més digital, el tracte personal esdevé cada vegada més important. Un servei amable i atent que faci sentir els clients valorats i escoltats, pot ser un factor decisiu quan aquestes escullen on menjar. Recordeu: un client satisfet no només tornarà, sinó que probablement recomanarà el vostre restaurant a amics i familiars. En aquest sentit, posar el tracte humà al centre dels valors del negoci i invertir en formació per al vostre personal pot resultar una decisió estratègica clau per a la fidelització de clients.
Estratègies de promoció dels productes estrella
Cada restaurant té els seus productes estrella, aquells plats que destaquen per la seva qualitat, originalitat o popularitat. Promoure aquests plats pot ajudar a augmentar les vostres vendes i atraure nous clients.
Una opció és utilitzar Instagram o altres xarxes socials per mostrar el vostre plat de la setmana. Aquest plat pot ser un producte de la vostra carta amb l’incentiu de reinventar-lo en funció de la temporada i dels productes de mercat del moment. D’aquesta manera, es pot promocionar un producte conegut però exclusiu. Assegureu-vos de captar una imatge bonica i fidel a la realitat, i acompanyar-la amb una descripció atractiva i etiquetes rellevants per aconseguir el màxim d'impacte.
També podeu considerar tenir un cartell a la porta del restaurant destacant el vostre plat estrella o bé aixecar una promoció especial a l’exterior del local, per tal d’atraure clients que estiguin passant per davant.
Amb una llarga trajectòria en el sector, #DelMoral ha demostrat una vegada i una altra el seu compromís amb la qualitat, proporcionant productes excepcionals que enriqueixen qualsevol menú. El nostre compromís, però, no es limita només a la qualitat dels productes. L’equip de professionals i els comercials de l’empresa estan a disposició dels restauradors per assessorar-los i donar suport en qualsevol aspecte que puguin necessitar. Perquè a #DelMoral, creiem en la construcció de relacions de col·laboració a llarg termini basades en la confiança, el respecte i la dedicació al servei de l'excel·lència.
|