Estar present a internet i adequar-te al que volen els teus clients s’ha convertit en un fet imprescindible per a qualsevol negoci de restauració. Els nostres clients utilitzen cada vegada més els canals online per decidir-se, així que tenir cura d’aquests canals pot ser una forma d’atraure nous clients al nostre establiment.
A Del Moral et volem ajudar donant-te les directrius bàsiques per tenir controlada la teva imatge online.
WEB OPTIMITZADA
Actualment, la majoria de connexions a internet es fan a partir de dispositius mòbils. Això significa que ja no només cal tenir una bona web, sinó que, ara per ara, és imprescindible que aquesta estigui optimitzada per oferir la millor experiència des dels mòbils.
BONS PERFILS
Conèixer els teus públics i saber de quina forma et troben a la xarxa és molt important. A més, agafar el control d’aquests perfils i donar continguts d’interès als teus clients farà que recordin millor el teu negoci.
CUIDA EL TEU LLENGUATGE
De la mateixa manera que has de tenir uns bons perfils, nosaltres et recomanem d’establir un tipus de llenguatge en el teu entorn online per dirigir-te als teus clients. Pensa en com els hi agradaria que els hi parlessin i adopta el to i la formalitat necessària.
PUBLICA FOTOS BEN FETES
Tenir un perfil o una web amb imatges de mala qualitat condicionarà la percepció que puguin tenir els nostres clients del restaurant. Hem de pensar que hi ha una majoria de persones que es guien per la presència online dels establiments. Per això, t’aconsellem tenir especial cura amb les imatges que representin el teu negoci i, si cal, fer-les fer per un professional.
PROMOCIONS ESPECIALS
Finalment, si el que busques és que la gent s’interessi o coneixi el teu restaurant, una de les formes més efectives és creant algun concurs, descompte especial o sorteig online. Qualsevol dels tres, fet de forma adequada, pot servir per descobrir nous tipus de clients o obtenir informació dels teus clients habituals. A part, segur que genera proximitat i interacció amb els teus clients.
En el món en que vivim, cada vegada tenim més xarxes i perfils diferents que necessiten molta de la nostra dedicació. Però no cal estar a tot arreu, sinó buscar quines són les que més agraden als nostres públics o les que nosaltres ens sentim més còmodes i explotar-les el millor que podem. D’aquesta forma no ens suposarà una càrrega excessiva i veurem com millora la visibilitat online del nostre negoci.
Font: Frigoríficos del Moral SA.