APROFITA EL FUTBOL PER INCREMENTAR LES VENDES

Les retransmissions de partits de futbol en canals televisius privats i l’afició per aquestes, fan que gran part de la població assisteixi a bars i restaurants per veure partits. A més, es sol fer acompanyat d’amics i/o família. Així doncs, cal tenir en compte que s’ha de saber aprofitar l’oportunitat d’incrementar les vendes cada vegada que hi ha un partit.

Algunes tàctiques per emplenar el teu bar o restaurant cada dia de futbol, són les següents:

- Comunicació: S’han d’utilitzar suports visibles per comunicar el partit, tant a l’interior com a l’exterior de l’establiment, com també comunicar a través de les xarxes socials per informar de la retransmissió del partit. Així, d’aquesta manera, es poden aconseguir nous clients.

- Dinamització: la creació de porres és important per aconseguir un bon ambient.

- Promoció: és recomanable que els dies de partit, s’ofereixin diferents promocions a les habituals. Com per exemple, entrepà més beguda, plats combinats, tapes, regalar la tercera beguda, etc. També cal recordar que els fruits secs de cortesia augmenten la bona imatge del local i, a més, incrementen el consum de begudes.

- Agilitat: oferir un servei àgil és vital. S’ha de planificar el servei amb antelació, ja que així s’aconsegueix una demanda superior.

- Proposta culinària experta: les tapes, els pinxos, els entrepans i els snacks són els plats estrella en dies de futbol. Així doncs, cal aprofitar aquest fet mitjançant la creació de receptes més elaborades i saboroses per augmentar el nombre de vendes.

Font: Revista “Al Punto” nº 59 de Unilever Food Solutions

Tornar al llistat