EVITA QUE EL TEU COMMUNITY MANAGER ARRUÏNI EL TEU NEGOCI

El Community Manager és el responsable de l'acció del negoci en les xarxes socials, tasca que requereix rigor i no admet errors. Les xarxes socials són una eina econòmica que permet nombroses accions, però el seu ús ha de ser mesurat i estudiat fins a l'últim detall per no caure en errors innecessaris.

Errors:
1. Defensar al restaurant per sobre de totes les coses.
2. No donar lloc al diàleg.
3. Respondre amb to amenaçador.
4. Retrocedir quan ja no hi ha solució.
5. Culpar a la resta de personal.

Javier Labella Vázquez explica en el seu bloc 5 claus per solucionar una crisi en matèria de xarxes socials:

1. Reacció ràpida: respon ràpid. D'aquesta manera mostres interès per solucionar els problemes.
2. Enfrontar-se al problema: dóna la cara quan es cometi un error.
3. Explicar el que ha passat: reporta primer el problema a l'alta direcció, després aporta solucions.
4. Focalitza i resol: emet sempre una resposta que agradi al client.
5. De negatiu a positiu: converteix sempre una crítica en una bona solució. Segons la resposta reforçaràs la teva imatge o no.

Font: www.barradeideas.com

Tornar al llistat