COM COMUNICAR EL SERVEI DE DELIVERY DEL NOSTRE RESTAURANT?

Tan important és oferir un servei com saber-lo comunicar. En el món actual, qui no es fa visible, no existeix. La setmana passada vam parlar sobre com podem implementar el servei a domicili en el nostre negoci en tres passos. Un cop hem adequat la nostra oferta a les particularitats del delivery, hem complert amb tots els requeriments i hem posat en marxa les infraestructures necessàries, arriba el torn d'informar els clients i als potencials clients. 

  
  

Aposta pel delivery!
i fes crèixer el teu negoci

  
 
  

Com podem comunicar el servei de delivery del nostre restaurant?

     
____

Començar pel nostre públic

Ja tinguem un restaurant, un bar, una cafeteria o qualsevol altre negoci d’hostaleria, podem començar per informar en el nostre propi local que oferim el servei a domicili. D'aquesta manera, els clients veuran que també hi ha la possibilitat d'aconseguir els nostres productes des de casa i sense moure's.

És important fer visible aquesta informació en el nostre local i, per això, us recomanem apostar per cartells o fulls d'informació on quedi clar el missatge i siguin atractius a la vista.

Si disposem de dades de contacte dels nostres clients (i els permisos adients per a fer-los comunicació comercial), podem enviar una carta al seu domicili o un email. La segona opció és més econòmica, ja que hi ha l'estalvi de paper, impressió i enviament. No obstant això, per saber quina és la millor opció, caldrà conèixer els nostres clients i veure quin canal és el que més utilitzen.

     

 

La nostra comunitat a les xarxes socials

Les xarxes socials són canals potents de comunicació entre usuaris i empreses. Una manera ràpida i senzilla per enviar missatges a la nostra comunitat, ja que el món digital permet arribar als nostres clients siguin on siguin i en qualsevol moment. Les més populars són Instagram, Facebook, Twitter i LinkedIn.

Si tenim perfils per al nostre negoci en aquestes xarxes, és el moment ideal de treure’n partit connectant amb la nostra comunitat. Podem dissenyar un missatge informant sobre el servei de delivery que oferim i publicar amb freqüència sobre la nostra oferta presentant-la de manera atractiva i recordant als seguidors que estem oberts. També és un canal per resoldre dubtes i contactar directament amb els clients. Si no tenim cap perfil a les xarxes, pot ser un bon moment per crear-ne.

 

     
     
     
 

No oblidem actualitzar la pàgina web

Si una persona està interessada en els nostres serveis, és probable que ens busqui per Google o accedeixi directament a la nostra pàgina web. Per aquest motiu, cal tenir sempre la nostra pàgina actualitzada, tant pel que fa als serveis que oferim com la informació bàsica del nostre negoci.

Per exemple, podem anunciar a la nostra pàgina d'inici de la novetat del servei delivery, dedicar-li una pàgina o apartat de la web informant de les condicions i compartir-hi la carta o oferta per al client que pensa a fer una comanda.

     
     
     

Aparèixer en portals web especialitzats

Existeixen pàgines web especialitzades, ja sigui per sectors econòmics, tipus de servei o per localitats. És el cas de TripAdvisor o ElTenedor o diverses alternatives de caràcter local. Són portals on podem crear el perfil del nostre negoci perquè ens trobin els usuaris, indicant sempre totes les opcions que oferim als nostres clients, com el delivery. Tanmateix, si oferim el delivery a través d'una app externa al nostre negoci, hem de cuidar el nostre perfil en aquest canal i oferir informació atractiva per convèncer a potencials clients i distingir-nos de la competència.

     
     
     

Invertir per arribar més lluny

Les xarxes socials també ens donen la possibilitat de realitzar publicitat a baix cost, amb resultats molt interessants que ens poden posar davant dels ulls de clients que no ens coneixen. És una manera de fer-nos visibles ràpidament amb un pressupost baix. També, podem posicionar-nos a la xarxa invertint en campanyes de cerca a través de Google Search Ads, així aconseguirem aparèixer en un lloc destacat en el cercador sota unes paraules clau.

 

 

Estem immersos en una època plena de canvis, però si sabem gestionar bé les nostres decisions i explorem nous camins i ens reinventem, de ben segur que en sortirem reforçats. Si tens algun dubte de com posar en marxa un servei de Delivery o vols millorar el que tens, nosaltres et podem ajudar, contacta'ns i el nostre equip de comercials t'assessorarà oferint-te els productes que millor s'adaptin a la teva oferta. Esperem la teva trucada ;)

 

 

Font: Frigoríficos del Moral SA.

Tornar al llistat