ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING ON-LINE PER A LA HOSTELERIA

L'objectiu del màrqueting on-line és arribar al major nombre possible de persones i atreure-les perquè gaudeixin dels nostres serveis. Cal saber quines estratègies on-line són eficaces i poden transformar-se en beneficis pel negoci:

La presència a les xarxes socials: indispensable!
Les xarxes socials són una excel·lent font per promocionar l'empresa i guanyar nous clients. Hi ha diverses xarxes socials: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, etc. El correcte seria crear un perfil del negoci en les que tinguin el major percentatge de clients potencials. També hi ha altres xarxes socials especialitzades en promoció d'hoteleria o gastronomia, com ara Tripadvisor on l'important és l'opinió dels altres. La utilització de fotos, vídeos o hashtags permetran que el contingut es torni viral i arribi a més persones.

Promoció a través de descomptes i ofertes especials
Oferir promocions o descomptes per provar els serveis d'una empresa sempre atrau a la gent. Per guanyar un gran nombre de nous clients, cal anunciar-se en altres webs i portals. Últimament es fan més populars les pàgines de descomptes que publiquen ofertes i codis descompte per a les botigues en línia. És una excel·lent forma de promoció, ja que la gent sempre busca mètodes d'estalviar en productes i serveis.

La importància d'un bon blog
Tenir només una web amb informació pràctica com a dades de contacte o tarifes no és suficient. Un blog serveix per diferents objectius, però sobretot per augmentar el trànsit i incrementar el nombre de visites de la pàgina web. Oferint una bona optimització del contingut del blog, aconseguirem millorar el posicionament de la web en cercadors com Google. Les possibilitats de les que parlar en un blog són gairebé infinites: notícies sobre la vida de l'empresa, consells, concursos, promocions, etc.

Font: www.profesionalhoreca.com

Tornar al llistat