És un procés senzill i gratuït. Per donar d'alta el nostre negoci a Google My Business només cal registrar-nos i completar la nostra fitxa d'empresa. Pot ser que la fitxa ja estigui creada, llavors el que haurem de fer és indicar que som els propietaris d'aquell negoci. Per últim, en ambdós casos, haurem de verificar la fitxa. Google ens enviarà en un termini de quinze dies un codi de verificació per telèfon fix, sms o correu ordinari. Un cop hàgim verificat el nostre negoci, el darrer pas és esperar que Google revisi les dades per a comprovar que són certes. |
Es tracta d'omplir la fitxa amb la màxima informació possible i que pugui ser útil a l'hora de decidir-se per als usuaris. Les dades més essencials són el nom del negoci, la categoria (restaurant vegà, take away, etc.), la descripció comercial (fortaleses, valors, etc.), l’horari, els mètodes de pagament permesos, imatges del local i dels plats i l’enllaç a la pàgina web.
Un cop hem completat les dades bàsiques a la fitxa, és l'hora de dur a terme el següent pas: treure-li el màxim rendiment a les eines d'interacció que ens ofereix Google My Business. Una de les eines més potents són les publicacions. En aquesta secció podem anunciar novetats i ofertes, crear contingut d'interès per als nostres clients o compartir els articles del blog. Es tracta d'una secció on podem deixar per escrit qualsevol cosa en relació amb el nostre negoci, procurant que sigui d'interès pels potencials clients.
Per últim, un dels punts més importants per captar clients: les ressenyes. Es tracta de l'eina que més poder de convicció té en els usuaris, ja que genera confiança o desconfiança. L'opinió dels nostres clients ens valida, de cara a la resta d'usuaris, el servei que oferim. Per tant, primer de tot, és important realitzar una bona feina per obtenir bones crítiques. Tot seguit, si els clients han quedat contents, els hi podem demanar que deixin una ressenya a Google My Business, que pot ser una valoració amb comentaris o sense.
|