COM PRESENTAR EL NOSTRE RESTAURANT A GOOGLE MY BUSINESS

Avui en dia, sembla inimaginable pensar en una societat sense internet. La xarxa ens proporciona informació cada dia i, gràcies a ella, podem prendre decisions a qualsevol lloc i moment. Per aquest motiu, és vital tenir presència a la xarxa, ja que és una manera que els possibles usuaris puguin conèixer el nostre restaurant i convertir-se en clients. Però, perquè això passi, cal tenir un bon posicionament a la xarxa.

  
  

Google My Business
una eina molt potent per captar clients

  
 
  

 
Google es tracta del motor de cercador més utilitzat i amb més volum d'informació del món. Aconseguir-hi un bon posicionament és una de les eines més poderoses i econòmiques per tenir bons resultats pel nostre negoci. Avui us presentem una d'aquestes: Google My Business. Es tracta d'una eina de Google que ubica i informa sobre empreses, ja sigui quan algú cerca el nostre restaurant o quan busca algun tipus de negoci prop de la zona on es troba.
 
Com donar d'alta el nostre restaurant a Google My Business?
És un procés senzill i gratuït. Per donar d'alta el nostre negoci a Google My Business només cal registrar-nos i completar la nostra fitxa d'empresa. Pot ser que la fitxa ja estigui creada, llavors el que haurem de fer és indicar que som els propietaris d'aquell negoci. Per últim, en ambdós casos, haurem de verificar la fitxa. Google ens enviarà en un termini de quinze dies un codi de verificació per telèfon fix, sms o correu ordinari. Un cop hàgim verificat el nostre negoci, el darrer pas és esperar que Google revisi les dades per a comprovar que són certes.
 
Com presentar el nostre restaurant a Google My Business?

Es tracta d'omplir la fitxa amb la màxima informació possible i que pugui ser útil a l'hora de decidir-se per als usuaris. Les dades més essencials són el nom del negoci, la categoria (restaurant vegà, take away, etc.), la descripció comercial (fortaleses, valors, etc.), l’horari, els mètodes de pagament permesos, imatges del local i dels plats i l’enllaç a la pàgina web.

Un cop hem completat les dades bàsiques a la fitxa, és l'hora de dur a terme el següent pas: treure-li el màxim rendiment a les eines d'interacció que ens ofereix Google My Business. Una de les eines més potents són les publicacions. En aquesta secció podem anunciar novetats i ofertes, crear contingut d'interès per als nostres clients o compartir els articles del blog. Es tracta d'una secció on podem deixar per escrit qualsevol cosa en relació amb el nostre negoci, procurant que sigui d'interès pels potencials clients.

Per últim, un dels punts més importants per captar clients: les ressenyes. Es tracta de l'eina que més poder de convicció té en els usuaris, ja que genera confiança o desconfiança. L'opinió dels nostres clients ens valida, de cara a la resta d'usuaris, el servei que oferim. Per tant, primer de tot, és important realitzar una bona feina per obtenir bones crítiques. Tot seguit, si els clients han quedat contents, els hi podem demanar que deixin una ressenya a Google My Business, que pot ser una valoració amb comentaris o sense.

 

Font: Frigoríficos del Moral SA.

Tornar al llistat