En definitiva, la Covid-19 ha canviat el nostre dia a dia, i l'hostaleria també s'ha vist afectada per la pandèmia. Els hàbits dels clients s'han adaptat a la nova situació i això ha portat a incentivar un nou model de consum. Especialment, les tendències d'aquest any venen marcades per aquesta "nova normalitat", ja que l'hostaleria, com alguns altres sectors, ha impulsat un procés de reinvenció per tal de sobreviure i seguir al costat dels clients. En aquest article, descobrirem les principals tendències per aquest 2021:
|
El menjar a domicili
Si sumem les mesures per combatre la Covid-19 amb la tendència in crescendo dels últims anys del delivery, sens dubte podem afirmar que apostar per aquest tipus de servei pot impulsar el nostre negoci. El menjar a domicili ha permès que molts bars, restaurants, fleques i altres negocis de la restauració poguessin seguir obrint i servint als clients malgrat les limitacions per la crisi de la Covid-19. Una solució còmoda i segura pel client, que no ha de cuinar i ni tan sols sortir de casa per gaudir de la bona gastronomia.
El menjar per emportar
Tal com ha succeït amb el servei a domicili, el menjar per emportar ha estat una solució vital per l'hostaleria aquest any. Els clients han pogut seguir gaudint de les receptes dels locals, anant a buscar els plats i duent-los a casa o a l'oficina. Es tracta d'una manera d'oferir el servei per tots aquells clients fidelitzats i continuar estant dins la seva rutina.
Les terrasses
La limitació d'aforament dins el local ha revalorat un altre espai: les terrasses. A més, es tracta d'una zona segura en trobar-se a l'aire lliure i que transmet confiança als clients. Per això, és necessari optimitzar el màxim aquests espais i adequar-los perquè siguin operatius durant tot l'any. Calefactors, estufes, tendals, mobiliari còmode i una bona decoració ens poden ajudar a atraure clients i a fidelitzar-los.
|
Aliments saludables i vegetals
Des de fa uns anys, cada vegada més la població vol informar-se i prendre consciència sobre tot allò que consumeix. El canvi climàtic, l'animalisme i la salut han impulsat nous hàbits de vida més sostenibles i saludables, com per exemple els aliments eco-friendly, vegans, vegetarians i naturals (sense ser processats). Se'ns dubte aquest 2021 aquesta serà una de les tendències que veurem entrar amb més força al nostre sector.
|