FES VISIBLE EL TEU NEGOCI A INSTAGRAM

Els restaurants han de ser visibles a les xarxes on estan els seus clients. Sense cap mena de dubte, Instagram és la xarxa social del moment, la que més ha crescut en nombre d’usuaris i que, pel tipus de contingut que allotja, més interessa als restauradors. T’expliquem amb un seguit de punts clau, com ha de ser aquest petit aparador al món perquè puguis encomanar a tothom les #ganesdestiu. 

    

Les xarxes socials poden ser el teu gran aparador!

 

A cada espai el seu contingut

El feed allotja un tipus de fotografia més treballada. Aquestes imatges són perdurables i és el que veurà la gent quan entri al teu perfil. A les stories, en canvi, hi va un contingut més espontani i la resta d’usuaris entén que el seu valor és la immediatesa més que la bellesa o disseny. L’apartat de reels allotja vídeos de fins a 90 segons que arriben a molta més gent que no el feed o els stories.

 

 
 Feed

 

Cada publicació és una petita història que s’explica amb una foto i un text. La foto es veurà sencera, però el text no, per això és important que la imatge sigui prou atractiva perquè els teus seguidors tinguin ganes de veure que diu el peu de foto.

Si comptes amb un equip de fotografia, el pots utilitzar, però avui dia els telèfons mòbils fan unes fotografies de 10 que et deixaran aplicar efectes (com la simulació de profunditat de camp) que faran que el teu contingut a les xarxes llueixi! En comptes d’utilitzar l’app d’Instagram per fer les fotos, prova altres aplicatius i queda’t amb el que et sigui més còmode!

Pel que fa a aquest tipus de contingut és preferible que et marquis un compromís i siguis constant; és preferible que publiquis un cop a la setmana, a què estiguis una setmana publicant cada dia i dues setmanes sense ensenyar res. Marca’t una fita assolible que et permeti pensar les publicacions amb temps. Veuràs que al principi dedicaràs molta estona a cada publicació, però amb el temps en tindràs la mà trencada.

 

 Stories

 

Aquest tipus de contingut arriba a més seguidors que no pas les publicacions ordinàries, no obstant això el seu consum és molt ràpid (fixa’t com navegues pels stories quan consultes el teu perfil personal). És ideal per ensenyar als teus clients el menú del dia, per exemple. Si vols que els teus stories continuïn essent consultables (els stories es mostren durant un dia als teus seguidors) pots utilitzar la secció de destacats. Fer un destacat amb els menús pot ser una bona idea, oi?

 

 
 Reels

 

Aquest contingut és altament viralitzable, però segurament abans d’entrar a fer reels és una bona idea guanyar-te el públic que tens com a seguidors.

 

Fes xarxa

Com a tota xarxa social el que interessa és ensenyar que el teu restaurant és viu. La manera d’arribar a nous públics és interaccionant amb els teus clients. És difícil trobar el punt just, per això està bé que comencis fent publicacions etiquetant altres perfils d’Instagram, hashtags o situant les publicacions.

D’aquesta manera nous usuaris et descobriran perquè els seus interessos coincideixen amb el que ofereixes. Recorda que els altres usuaris no podran compartir els teus stories a no ser que els hagis etiquetat!

 

Aprofita aquest estiu per ensenyar al món el teu negoci i fer-te visita indispensable. A #DelMoral estarem molt contents de trobar-te a les xarxes i que ens puguis etiquetar i compartir el teu contingut!

Segueix-nos! Som @delmoralcong a Instagram! I si ens envies un DM (un missatge directe) estarem encantats d’ajudar-te en la difusió que necessitis!

 

Font: Frigoríficos del Moral SA.

Tornar al llistat