|
El Jardí del Xef es tracta d'un model de negoci que sorgeix a partir del concepte de "quilòmetre 0", en el que les matèries primeres òptimes pels plats del restaurant han de provenir d'una distància menor als 100 km, al mateix temps que són ingredients ecològics. La tendència del Jardí del Xef, precisament, encara vol fer més curta aquesta distància als 0 km.
D'aquesta manera, és el mateix restaurant el que cultiva productes ecològics i els utilitza per als plats de la carta. És una bona manera de apostar per productes sans, de qualitat i, sobretot, per la cuina de temporada. Un valor afegit que ens pot ajudar a assegurar la qualitat dels nostres productes i, a més, a disminuir despeses del restaurant, ja que és el mateix negoci el que fa de proveïdor de la matèria primera.
|
|
|
|
____ |
Sens dubte, el Jardí del Xef és un bon model de negoci per atraure a clients al nostre restaurant. Podem tenir la zona de l'hort visible a tothom i, així, convertir aquest espai de producció en un punt estètic del local. Ens podrem posicionar com un restaurant healthy, ecològic i de km 0. Però, per arribar aquí, cal que tinguem un hort que, a més de ser zona de cultiu, sigui atractiu a la vista, s'acobli al restaurant i generi interès als nostres clients.
Diuen que els productes cultivats a l'hort són els més sans i autèntics. En una època dominada per tendències fortament relacionades amb la cuina sana i de productes ecològics, ser nosaltres mateixos els productors de la matèria primera dels nostres plats ens permet oferir un valor afegit als clients.
Controlar totes les fases del procés del plat, d'ençà que es cultiven els ingredients fins que acaben al paladar del comensal, fa que el restaurant guanyi en personalitat i transparència, es diferenciï de la resta, i sobretot, ofereixi un producte deliciós i sa.
|
|