COM OFERIR EL SERVEI MÉS ATENT I ADIENT AL TEU ESTABLIMENT

L’èxit d’un restaurant depèn directament de la qualitat del servei, ja que té una repercussió directa en la satisfacció del client, en la reputació de la marca i en les vendes. Ara més que mai vivim en l’era de les noves tecnologies socials, en què qualsevol opinió es transmet en segons, els restaurants tenim la responsabilitat de mostrar sempre la nostra millor cara al públic. Hi ha altres factors que contribueixen al bon prestigi d’un restaurant, com la ubicació, l’ambient o la relació qualitat-preu, entre altres. Però si tots aquests factors no van acompanyats d’un ingredient clau com és la bona atenció al client, no serviran de res.

  
  

L’atenció al client és fonamental per l’èxit d’un negoci i la seva continuïtat

  

Val la pena doncs, posar atenció en aquest aspecte del negoci i no deixar-lo lliure a la improvització. Aquí tens algunes de les claus per oferir el servei més atent.

 

   Els clients només
   s'han de preocupar 

   de gaudir del moment 

___

Saludar sempre amb un somriure

Donar la benvinguda amb un gran  somriure contribueix, segons la psicologia, a augmentar la sensació de benestar i redueix els nivells de cortisol, l’hormona que es segrega com a resposta a l’estrès i l’ansietat. Les mascaretes oculten el somriure, però l’actitud i el gest es pot transmetre igualment amb els ulls. També es pot optar per saludar amb entusiasme i de  manera personalitzada, creant un bon impacte des del primer moment.

 

Verifica l’estat dels teus clients amb freqüència

Per oferir una bona atenció al client és imprescindible anticipar el que el client vol a cada moment. No cal pressionar ni atabalar, sinó fer d’intermediari per a tot el que necessitin. Hem d’estar pendents de si necessiten més beguda, més pa, o en cas de retard a la cuina, ser el més transparent possible i comunicar en tot moment l’estat dels plats. Hi ha d’haver una comunicació clara entre els clients i els cambrers per donar una experiència de seguretat i de què sabem el que estem fent.

 

Fes l’experiència única

És fàcil fidelitzar a un client quan han tingut una molt bona experiència en un restaurant o establiment, especialment si es superen les seves expectatives. Detalls com regalar uns xarrups de licor, xocolates o caramels amb el nom del restaurant, etc., qualsevol sorpresa agradable que doni un plus a l’experiència dels clients serà benvinguda.

 

Pregunta l’opinió als teus clients

És interessant demanar l’opinió dels clients al final de l’experiència que han tingut en el restaurant i si es creu que hi ha alguna cosa per millorar. En el cas que l’opinió sigui positiva els podem convidar a compartir-la a la xarxa i a recomanar-nos als seus amics o familiars. Si l’opinió és negativa encara és més important escoltar els motius i, en cas que sigui convenient, intentar compensar-los d’alguna manera per les incidències que hi pugui haver hagut.

___

 

A DelMoral treballem dia rere dia per oferir-te un catàleg que garanteixi la satisfacció dels teus clients, amb un servei excel·lent i una oferta basada en productes de qualitat que trobaràs als nostres catàlegs. Volem ser el teu proveïdor de confiança per garantir el teu èxit. 

 

Font: Frigoríficos del Moral SA.

Tornar al llistat