Els clients només
s'han de preocupar
de gaudir del moment
|
___ |
Saludar sempre amb un somriure
Donar la benvinguda amb un gran somriure contribueix, segons la psicologia, a augmentar la sensació de benestar i redueix els nivells de cortisol, l’hormona que es segrega com a resposta a l’estrès i l’ansietat. Les mascaretes oculten el somriure, però l’actitud i el gest es pot transmetre igualment amb els ulls. També es pot optar per saludar amb entusiasme i de manera personalitzada, creant un bon impacte des del primer moment.
Verifica l’estat dels teus clients amb freqüència
Per oferir una bona atenció al client és imprescindible anticipar el que el client vol a cada moment. No cal pressionar ni atabalar, sinó fer d’intermediari per a tot el que necessitin. Hem d’estar pendents de si necessiten més beguda, més pa, o en cas de retard a la cuina, ser el més transparent possible i comunicar en tot moment l’estat dels plats. Hi ha d’haver una comunicació clara entre els clients i els cambrers per donar una experiència de seguretat i de què sabem el que estem fent.
|