COM GENERAR CONFIANÇA ALS NOSTRES CLIENTS EN ÈPOCA DE COVID?

La crisi provocada per la Covid-19 ha obligat, tant a negocis com a la societat, a reinventar-se i adaptar-se a la nova realitat. El sector de l’hostaleria ha vist com ha hagut de prendre noves iniciatives i transformar-se per tal de seguir oferint el seu servei amb total seguretat. Els restaurants, bars, forns i altres establiments similars formen una part important del nostre dia a dia. Per tant, és clau per la societat comptar amb el servei de tots aquests negocis.

  
  

La confiança, un valor en alça

  
 
  

Un dels passos més importants per tal de seguir realitzant la nostra activitat amb la màxima "normalitat" possible és generar confiança als clients. Aquests han de sentir i saber que estan en un espai segur i higiènic, que compleix amb les mesures implementades per les autoritats sanitàries. A continuació us donem alguns consells per tal que els clients puguin gaudir de la seva estada al nostre local amb total tranquil·litat.
 
 
 

😷 Respectar les mesures de seguretat 

Encara que pugui semblar un punt molt lògic, està clar que és la base per generar confiança. D'una banda, per un aspecte de salut i seguretat, tant de treballadors com dels clients. D'altra banda, perquè predicar amb l'exemple és el millor consell comunicatiu.

Si els clients veuen que respectem la distància de seguretat entre taules i el límit de persones per grup, els nostres treballadors cuiden la higiene i fan ús de mascareta, es desinfecten taules i cadires i es facilita la rentada de mans entre els comensals, de ben segur que això és un molt bon punt de partida per generar confiança.

 

 

🆕 Informar els clients 

En tot moment, els visitants del nostre local han d'estar al corrent de les mesures que han de seguir i, també, les que segueix l’establiment. Podem optar per posar cartells informatius, o bé que sigui el mateix personal qui comuniqui les mesures als clients. Cal deixar tot ben clar, d'aquesta manera els clients sabran què han de fer i, a més, veuran que en el nostre negoci s'actua per la salut i la seguretat de tots.

 

😀 Crear un clima positiu 

A vegades, es pot crear un clima tens i fred, a causa de la situació en la qual ens trobem actualment. Per això, es tracta de fer que els clients se centrin només a gaudir del menjar, la companyia i l'ambient, perquè puguin desconnectar. Es tracta que se sentin segurs al mateix temps que tranquils i còmodes. Podem posar música, transmetre energia positiva a través del nostre personal, apostar per complementar el nostre servei amb iniciatives d'oci i, sobretot, brindar de bon menjar als nostres clients.

  

 

Font: Frigoríficos del Moral SA.

Tornar al llistat