😷 Respectar les mesures de seguretat
Encara que pugui semblar un punt molt lògic, està clar que és la base per generar confiança. D'una banda, per un aspecte de salut i seguretat, tant de treballadors com dels clients. D'altra banda, perquè predicar amb l'exemple és el millor consell comunicatiu.
Si els clients veuen que respectem la distància de seguretat entre taules i el límit de persones per grup, els nostres treballadors cuiden la higiene i fan ús de mascareta, es desinfecten taules i cadires i es facilita la rentada de mans entre els comensals, de ben segur que això és un molt bon punt de partida per generar confiança.
🆕 Informar els clients
En tot moment, els visitants del nostre local han d'estar al corrent de les mesures que han de seguir i, també, les que segueix l’establiment. Podem optar per posar cartells informatius, o bé que sigui el mateix personal qui comuniqui les mesures als clients. Cal deixar tot ben clar, d'aquesta manera els clients sabran què han de fer i, a més, veuran que en el nostre negoci s'actua per la salut i la seguretat de tots.
😀 Crear un clima positiu
A vegades, es pot crear un clima tens i fred, a causa de la situació en la qual ens trobem actualment. Per això, es tracta de fer que els clients se centrin només a gaudir del menjar, la companyia i l'ambient, perquè puguin desconnectar. Es tracta que se sentin segurs al mateix temps que tranquils i còmodes. Podem posar música, transmetre energia positiva a través del nostre personal, apostar per complementar el nostre servei amb iniciatives d'oci i, sobretot, brindar de bon menjar als nostres clients.
|