Cal conèixer el públic objectiu
Conèixer el públic potencial del teu local és la clau que et permetrà assolir l’èxit. Abans de començar, sempre és convenient conèixer la zona on està situat el vostre negoci i investigar la dinàmica amb la qual funcionen els locals de restauració propers. Cal esbrinar quines són les opcions gastronòmiques dels nostres competidors per poder trobar un buit de mercat, i focalitzar-nos-hi. El nostre local ha de tenir un tret diferencial que ens faci únics, i per això cal assegurar-se que la resta de veïns no es dediquin al mateix que nosaltres.
Presentació atractiva de les
opcions gastronòmiques
Realitza una presentació dels plats del menú que sigui irresistible. En els títols, atrau els clients amb paraules curtes i impactants que transmetin curiositat o enyorança, però sense passar-se, ja que podria provocar l'efecte contrari. A més, s'ha de facilitar la lectura ràpida amb la creació d’uns menús amb els plats justos i necessaris. Els professionals recomanen tenir entre tres i sis opcions per a cada una de les parts del menú: entrants, segons i postres. A continuació, una sèrie de productes que pots utilitzar per a estalviar i crear els millors plats en el teu negoci:
|